مانند بسیاری دیگر، من توسط رهبری جسورانه ی اخلاقی که از اعضای جدید منتخب کنگره مانند اسکندریه اکسیو کورتز، ایلان عمر، رشیدا تله، و آیهانا پرسلی در برابر بحران آب و هوایی و حملات فجیع به مهاجران غیر مسلح در مرز. این به من در مورد تفاوت شدید بین رهبری که عمل می کند و رهبری که در مورد بازیگری صحبت می کنند فکر می کنم.


من به معامله جدید سبز می رسم و به همین دلیل ما باید برای این که ما ارزش داریم، به آن حوزه زندگی پایبند باشیم. اما قبل از آن، برای دیدار از پیشروی سیاست های اقلیمی گذشته، با من بمانید.


مارس 2009 بود و بعد از پیروزی انتخاباتی امید و تغییرات باراک اوباما، کاخ سفید در کاخ سفید همچنان در حال چرخش بود. تاد استرن، نماینده مجلس نماینده گان اخیرا منصوب شد، به جمع آوری در مورد Capitol هیل گفت که او و مذاکره کنندگان او نیاز به در آغوش ابرقهرمانان داخلی خود، صرفه جویی در این سیاره از خطر وجود موجود در زمان عصر.


او گفت، تغییرات اقلیمی، برخی از "این کتاب قدیمی کتاب کمیک متحد در مقابل یک خطر مشترک را تهدید به زمین خواستار شد. چون این چیزی است که ما در اینجا داریم این یک شهاب سنگ یا مهاجم فضایی نیست، اما آسیب به سیاره ما، جامعه ما، به فرزندان ما و فرزندان آنها نیز همانقدر بزرگ خواهد بود. هیچ زمانی برای از دست دادن نداریم."


هشت ماه بعد، در نشست سرنوشت ساز محیط زیست سازمان ملل متحد در کپنهاگ، دانمارک، تمام اتهامات سوپر کراس انگیز از سوی دولت اوباما به طور غیر رسمی رها شده است. سارتر راهروی مرکز کنوانسیون مانند گریم رایزر را می کشید و از طریق هر پیشنهادی که موجب توافق دگرگونی شده بود، او را از بین برد. ایالات متحده بر این عقیده بود که به رغم اعتراض های پرشور بسیاری از نمایندگان ساکن آفریقایی و اقیانوس آرام که گفته می شود این هدف "نسل کشی" بوده و باعث می شود میلیون ها نفر در سرزمین و یا قایق های ناهموار جان خود را از دست بدهند، دماسنج به 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. این تلاشها را به طور قانونی و با اهداف داوطلبانه غیرقابل اجتناب انجام می داد (همانطور که در پنج سال بعد در پاریس بود).


استرن قطعا این استدلال را رد کرد که کشورهای توسعه یافته ثروتمند باید برای کسانی که فقیر هستند، به جبران آگاهانه از کربن گرم کربن در جو زمین بپردازند، بلکه به جای استفاده از منابع مالی بسیار ضروری برای حفاظت از تغییرات آب و هوایی، به عنوان یک مجرم برای مجبور کردن این کشورها به سقوط است.


همانطور که من در آن زمان نوشتم، معامله کپنهاگ - که در پشت درهای بسته با کشورهای آسیب پذیر پذیرفته شده بسته شده بود - به "یک توافق نامه مخربی بین بزرگترین ناشران جهان تبدیل شده است: من وانمود میکنم که شما در مورد تغییرات آب و هوایی کاری انجام می دهید اگر شما تظاهر کن که من هم هستم معامله؟ معامله."

تقریبا دقیقا 9 سال بعد، انتشار گازهای گلخانه ای همچنان در کنار درجه حرارت متوسط، با رگه های بزرگ سیاره ای که از طوفان های رکورد زده شده و آتش سوزی های بی سابقه ای می سوزد، افزایش می یابد. دانشمندان تشکیل شده در شورای بینالمللی تغییرات آب و هوایی دقیقا مشخص کرده اند که کشورهای حاشیه افریقا و نواحی جزیره بلند مدت از زمان هشدار اعلام شده اند که اجازه می دهد که درجه حرارت به 2 درجه برسد، یک حکم اعدام است و تنها هدف 1.5 درجه ای شانس مبارزه در واقع، حداقل هشت جزیره اقیانوس آرام در زیر دریاهای در حال ظهور ناپدید شده اند.


کشورهای ثروتمند نه تنها قادر به ارائه کمک معنی دار به ملت های فقیر برای محافظت از خود در برابر افراط و افسردگی برای تمیز کردن فن آوری نیستند، بلکه اروپا، استرالیا و ایالات متحده همه را به افزایش مهاجرت مهاجرت واکنش نشان داده اند - تنش آب و هوا - با نیروی وحشیانه، اعم از ایتالیا عملا "اجازه دهید آنها را غرق" سیاست به جنگ به طور فزاینده واقعی مغلوب ساختن پیشی جستن بر روی یک کاروان غیر مسلح از مرکزی امریکا است. اجازه دهید اشتباه نباشد: این بربریت این است که جهان ثروتمند قصد دارد با تغییرات آب و هوایی سازگار شود.


تنها چیزی که شباهت به چارچوب کاخ سفید در این روزها است همه کسانی هستند که ملایا را روی شانه هایش پوشانده اند، که به طور اسرارآمیز از استفاده از سوراخ های بازو برای اهداف طراحی آنها امتناع می ورزند. شوهر او، در عین حال، نقش خود را به عنوان یک supervillain هواشناسی در نظر گرفته است، با خوشحالی تصویب پروژه های سوخت فسیلی جدید، تسویه قرارداد پاریس (پس از همه، به طور قانونی پیوسته است، پس چرا؟) و اعلام کرد که یک ضربه شلاق شکرگزاری ثابت است مثبت سیاره پس از همه گرم شدن نیست.


به طور خلاصه، شهاب سنگفرشی که سارتر در سال 2009 بوجود آورد، نه تنها به سیاره شکننده ما نزدیکتر می شود، بلکه آن است که درختان (سوزان) را نیز گرسنه می کند.


و در عین حال، این چیز واقعا عجیب و غریب است: من در مورد شانس جمعی ما برای جلوگیری از تجزیه آب و هوا، نسبت به سال های گذشته، خوشبین تر هستم. برای اولین بار، من یک مسیر سیاسی روشن و معتبر را می بینم که می تواند ما را به ایمنی برساند، جایی که بدترین نتیجه های آب و هوایی از آن اجتناب می شود و فشرده سازی اجتماعی جدید جعلی است که عمیقا انسانی تر از آنچه که در حال حاضر ارائه می شود، است.


ما هنوز در این مسیر نیستیم - بسیار دور از آن. اما برخلاف حتی یک ماه پیش، مسیر روشن است. این آغاز با حرکتی پر سر و صدا است که از حزب دموکرات خواست تا از اکثریت مجلس در خانه برای ایجاد کمیته انتخاب برای یک معامله سبز جدید، برنامه ای که توسط Ocasio Cortez پیشروی کرده و اکنون توسط بیش از 14 نماینده حمایت شود، آغاز شود.


پیش نویس متن، کمیته را که به طور کامل تأمین مالی شده و توانمند است برای پیش نویس قانون، به منظور کمک به مشاوره با طیف وسیعی از کارشناسان - از دانشمندان به قانونگذاران محلی به اتحادیه های کارگری به رهبران کسب و کار - برای برنامه ریزی "ملی دقیق" طرح صنعتی سازی، بسیج اقتصادی "قادر به ایجاد اقتصاد ایالات متحده" کربن خنثی "در حالی که ترویج" عدالت و برابری اقتصادی و محیط زیست "است. تا ژانویه 2020، این طرح آزاد خواهد شد و دو ماه بعد، پیش نویس قانون طراحی شده برای تبدیل آن به یک واقعیت.


مهلت مهلت اولیه 2020 مهم است - به این معنی که خطوط جدید معامله سبز با چرخه انتخابات آینده ایالات متحده کامل می شود و هر سیاستمدار که می خواهد جدی گرفته شود، به عنوان یک قهرمان مترقی باید آن را به عنوان مرکزی از پلت فرم خود . اگر این اتفاق افتاد و حزب در جریان یک اقدام جدید سبز جدید، کاخ سفید و مجلس سنا را در ماه نوامبر 2020 به مجلس بازگرداند، زمان واقعی در ساعت آب و هوا برای دیدار با اهداف سختگیرانه تعیین شده در گزارش اخیر IPCC که به ما گفت که ما تنها 12 سال برای کاهش انتشار سوخت فسیلی با یک چرخش 45 درصد است.


خلاصه ای از این گزارش در اولین جمله خود، این است که با سیاست های منحصر به فرد مانند مالیات بر کربن، امکان پذیر نیست. در عوض، آنچه که مورد نیاز است "تغییرات سریع و بی سابقه و بی سابقه در تمامی جنبه های جامعه" است. با دادن کمیته به یک مجوز، نقطه اتصال بین انرژی، حمل و نقل، مسکن و ساخت و ساز، و همچنین مراقبت های بهداشتی، دستمزد زندگی، شغل را تضمین کند، و فوری ضروری به نبرد بی عدالتی نژادی و جنسیتی، طرح معامله نوین سبز می شود نقشه برداری دقیقا این نوع از گسترده تغییر است. این یک رویکرد تدریجی است که آموزش یک تفنگ آب در آتش فروزان، اما یک طرح جامع و جامع در واقع آتش را ندارد.


اگر بزرگترین اقتصاد جهان به دنبال کشف نوعی رهبری چشمگیر باشد، دیگر سرمایه گذاران اصلی مانند اتحادیه اروپا، چین و هند، تقریبا قطعا خود را تحت فشار شدیدی از سوی مردم خود دنبال می کنند.


دسته ها :
چهارشنبه هفتم 9 1397
X