یک کنفدراسیون سازمان های پیشرو و فعالان، کمپین خارجی را برای انتخاب رییس جمهور کالیفرنیا باربارا لی به عنوان رئیس کاخ دموکرات های مجلس نمایندگان پیش از رای گیری روز چهارشنبه برگزار می کند. این کمپین چیزی جز خروج از سازمان های پیشرو است که تمایل دارند در انتخابات داخلی حزب دموکراتیک در انتخابات بسیار سازمان یافته شرکت نکنند.


هیچ کمپین پیشروی مشابهی برای هر موقعیت دیگر، از جمله سخنران، رهبر اکثریت، شلاق اکثریت یا رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکراتیک، موقعیت قدرتمند با توانایی تخصیص منابع در مقدماتی و انتخابات عمومی در سراسر کشور، اجرا نمی شود.


این تلاش همچنین به عنوان یک فرآیند خشک برای آنچه که می تواند مبارزات گسترده ای در دو سال برای نصب مترقی در سراسر رهبری خانه، خم کردن عضلات که مدت طولانی خاموش است.


لی علاقه خود را در این موقعیت اعلام کرد، کمی بعد از آنکه اسکندریه اکسیو کورتز ناراحت صندلی صندوق خروجی نیویورک، جو کرولی بود. اوسیسیو کورتز نام او را به عنوان یک نامزد بالقوه برای سخنرانی شنا کرد، اما لی متحد نانسی پلوسی است و بعید است که به طور مستقیم به او چالش بزند.


برای ماه ها، رقابت برای جایگزین کرولی بین لی و کالیفرنیا نماینده لیندا سانچز بود، که دو سال پیش در انتخابات باریک لای پنج را شکست داد. اما مدت کوتاهی پس از روز انتخابات، سانچز پیشنهاد خود را مبنی بر "ماده خانوادگی غیرمنتظره"، که محکومیت شوهرش در مورد اتهامات جنایی فدرال بود، لغو کرد.


لی، در بیانیه ای به The Intercept، مبارزات او را به عنوان یکی از رهبران فراگیر و سقف های شگفت انگیز طراحی کرده است. "حزب ما قوی تر است زمانی که هر عضو - از هر منطقه، منطقه، پس زمینه، و ایدئولوژی - دارای صندلی در جدول است. من به عنوان رئیس کمیته دموکراتیک می روم زیرا می خواهم اطمینان حاصل کنم که هر صدایی در رهبری نمایندگی می شود، گفت: لی.


"مریم اواخر من، شریلی چیشولم، سرپرستی بی نظیر و بی نظیر ما، بسیاری از سقف های شیشه ای را شکست و اجازه داد تا دیگر زنان آفریقایی تبار آمریکایی به دنبال او باشند. در 50 سالگی از انتخابات تاریخی خود به کنگره، افتخار می کنم که میراث خود را ادامه دهم و درب را برای رهبری و سیاست های فراگیر تر باز می کنم. "


نیویورک نماینده. هیکیم جفریز، یکی از مجریان جوان که به عنوان یکی از ستارگان در حال پیروزی در حزب دیده می شود، در همان روز به رقابت پرداخت. هر دو جفریس و لی عضو شورای سیاهپوستان کنگره و کاخ پیشرو در کنگره هستند، اما جفریس به عنوان مرموزتر از هر دو دیده می شود. جفریز به عنوان یک متحد نزدیک پلوسی نیز در نظر گرفته شده است.


فشار بر انتخاب لی توسط رهبر فعال مترقی Ady Barkan و گروه هایی از جمله دموکراسی برای آمریکا، ملی انزوا، MoveOn، NARAL، سازمان ملی زنان و مردم برای Bernie Sanders رهبری می شود. (Intercept یک افتخار برای افتخار برکن، که از ALS در حال مرگ است، ایجاد کرده است.)


لی، یکی از پیشگامان برجستۀ که به عنوان تنها عضو کنگره برای واکنش به جنگ افغانستان در پاسخ به حملات 11 سپتامبر شناخته می شود، اولین زن سیاه پوست است که موقعیت رهبری در هر دو طرف دارد.


"ما خوش بین هستیم که هیئت دموکرات ها در روز چهارشنبه صبح انتخاب رییس جمهوری را انتخاب خواهند کرد. تمام انرژی در حزب دموکرات در طول سال های اخیر از پایگاه پیشرو بوده است. سرانجام تصدیق - حتی از پیشگامان سفیدپوست - این است که زنان سیاه، رایج ترین و مهمترین حوزه های انتخاباتی درون حزب هستند، "برکان، که توانایی خود را برای صحبت بیشتر از دست داده است، در ایمیل خود گفت. "وقت آن است که مشارکت آنها مورد توجه و رهبری دموکرات قرار گیرد. ما امیدواریم که اعضای کنگره شور و هیجان را برای لی می شنوند و روز چهارشنبه رایزنی های هوشمندانه ای را انجام خواهند داد. "


 


به روزنامه ما بپیوندید

گزارش اصلی روزنامه نگاری بیهوده به شما تحویل داده شد

من هستم

انتخاب لای، آزمایشی است که آیا انرژی پیشروی جدید که یک وانت 40 صندلی را تحریک می کند، نفوذ خود را به کاخ دموکراتیک خانه می کند.


پیشنهاد جفری برای این موضع از این نکته ناخوانده خارج می شود که اعضای جوان در انتظار سرنوشت خود در نقش رهبری هستند و اگر او موفق شود، می تواند در سال 2020 برای دیگر اعضای نسبتا جدیدی از مجمع عمومی مانند نماینده مارک پوکن از ویسکانسین یا Pramila Jayapal از واشنگتن، که سرپرستی کانون پیشرو است، اما شناخته شده است که به جاه طلبی های بالاتر.


جفریز، با سه نقش مهم رهبری که احتمالا در دستان سه نفر از اعضای پلوسی، Steny Hoyer و James Clyburn نیز باقی خواهد ماند، از زاویه تغییر نسلی به حرکت در می آید. در همین حال، حامیان لی استدلال می کنند که زمان او به عنوان رئیس کمیته سیاه، هماهنگی کمیته پیشرو و رکورد او از زمان فعالیت او در دهه 1960، او را انتخاب مناسب برای این لحظه سیاسی می کند. انتظار می رود این مسابقه تنگ باشد. بسیاری از طرفداران لی ابراز خوش بینی می کنند، اما جفریز نیز چنین است. یکی از اعضای دموکرات در واشنگتن که هر دو نامزدی را می شناسد اما سو است گفت: "آنها هر دو فکر می کنند که رای دارند."


دسته ها :
چهارشنبه هفتم 9 1397
X