من به شهر دانا، 20 مایلی شرق از مزرعه کاوازوس، جایی که یک اردوگاه نظامی گسترده، Base Camp Donna شروع به شکل گرفتن کرده است، میروم. یک میدان بزرگ در نزدیکی بندر ورودی با سیم کانتورینا در امتداد پست های فلزی قرار گرفته است. تیم های خبر از شبکه های بزرگ دوربین ها را در خارج از محیط قرار داده اند تا تصاویری از نیروها را که اردوگاه پایه خود را راه اندازی کرده اند، بگیرد. علاوه بر خطوط بین اجرای قانون و ارتش، دو سرباز مظنون در گشت و گذار در یک گودال آبی و سفید سفینه و حفاظت از مرز در حال تماشای اپراتورهای دوربین عکس های خود را تنظیم کردند. در داخل این ترکیب، سربازان چادرهای زیتون را در جایی که تا دسامبر 15، زمانی که قرار بود انتحاری به پایان برسد، خواندند. سربازان دیگر بارهای بتنی از کامیون های نظامی را تخلیه کردند، که برای جلوگیری از عبور پل ها در مکزیک در زمان کاروان های مهاجران استفاده می شد.


جیمز ماتیس، وزیر دفاع، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پنتاگون در 31 اکتبر از شمار زیادی از سربازان وظیفه ای که به مرز فرستاده شده بودند، دفاع کرده و از آن چه وزارت دفاع بعد از یک فاجعه طبیعی انجام می دهد، دفاع کرده است. یک خبرنگار از ماتیس پرسید که آیا این همه چیز فقط یک شیرین کاری سیاسی نبود، همانطور که بسیاری از قانونگذاران دموکرات گفته بودند، از زمان استقرار یک هفته قبل از میان دوره ها اعلام شده است.


ماتیس گفت: "پشتیبانی که ما برای وزیر امنیت داخلی ارائه می دهیم حمایت عملی است که بر اساس درخواست کمیساریای گمرک و پلیس مرزی (sic) ارائه شده است." "ما در این بخش عجیب و غریب نیستیم."


دو هفته بعد، همانطور که ماتیس تور را در کمپ پایگاه دان دانا داشت، بیشتر فلسفی بود. Trump تنها یک صدای خفیف از کاروانی را از روز انتخابات صادر کرد. وزارت دفاع ایالات متحده همچنین گفته بود که درخواست ماتیس عملیات "حامی عملیات حامی Patriot" را رد کرده است، و اکنون فقط آن را "پشتیبانی مرزی" نامیده است.


ژرمان کلیه جفری بوچانان، ژنرال فرمانده کل ارتش ایالات متحده، کریستین نیلسن، وزیر امنیت ملی ایالات متحده و جیمز ماتیس، وزیر دفاع ایالات متحده در پایگاه کمپ Donna در دونا، تگزاس، U.S.، 14 نوامبر 2018، می نویسد. استادیار Sgt. یعقوب کالدول / U.S. Army / Handout از طریق REUTERS توجه مدیران - این تصویر توسط یک شخص ثالث ارائه شده است. - RC1C8AF3D4F0 ژنرال جفری بوچانان، سمت راست، وزیر امنیت داخلی Kirstjen Nielsen و وزیر دفاع جیمز ماتیس در کمپ پایگاه دونا در دانا، تگزاس، در تاریخ 14 نوامبر 2018، عکس می دهد. عکس: Master Sgt. یعقوب کالدول / U.S. ارتش از رویترز

او به سربازان توصیه کرد تا بر مأموریت خود برای کمک به CBP تمرکز کنند و از اخبار ناگوار جلوگیری کنند. فقط در آن روز گزارش های خبری نشان داد که کار او و وزیر امنیت ملی Kirstjen Nielsen، که در کنار او در حال سفر به اردوگاه بود، در معرض خطر قرار داشتند. به گفته CNN، "در حال حاضر، همه چیز در اخبار وجود دارد،" او به سربازان مونتاژ گفت. "شما فقط بر فرمانده شرکت خود، فرمانده گردان شما به شما می گویم. از آنجا که اگر شما همه چیز را بخوانید، می دانید، آجیل خواهید خورد. "


ماتیس در مسیر تگزاس، سعی کرده بود که استقرار مجدد را به خبرنگاران بطور عادی برگرداند. وی گفت: "هیچ چیز جدیدی در زیر آفتاب وجود ندارد"، به نقل از یک سابقه عملیات نظامی که یک قرن پیش بود، زمانی که ارتش ایالات متحده پس از حمله به کلمبوس، نیومکزیکو توسط ژنرال فرانسیسکو "Pancho" ویلا و سربازان انقلابی او در سال 1916. مقایسه مقداری مسطح بود. هیچ بخش Del Norte آتش سوزی برای شهرهای آمریکایی نبود، فقط کاروان هایی از پناهجویان خسته که هنوز هم صدها مایل دورتر بودند.


اما ماتیس اشتباه نکرد زمانی که اشاره کرد که مرز قبلا نظامی شده است. دره ریو گراند، که در امتداد 130 مایلی مرز تگزاس و مکزیک قرار دارد و شامل شهرهای دونا و مینس است، یکی از مناطق شهری سریعترین رشد در تگزاس است که جمعیت آن بیش از 1.3 میلیون نفر است. محدوده مرزی در نوک تگزاس جنوبی نیز کوتاه ترین فاصله از مرکز آمریکا است، به همین دلیل است که بسیاری از مهاجران از این عبور استفاده می کنند. در کمتر از یک دهه، دره ریو گراند، 11 گورستان گارد ملی و پلیس ایالت تگزاس دیده شده است.


انکشاف اغلب در طول فصل انتخابات رخ می دهد. سالهاست که پلیس و گارد ملی به منطقه، که عمدتا لاتین و دموکرات است، راهبرد کمپین قابل اعتماد جمهوری خواهان را ارسال کرده است. در سال 2014، زمانی که نخستین انفجار اصلی پناهجویان امریکای مرکزی شروع به ورود به مرز تگزاس کرد، پس از آن دولت. ریک پری یک کنفرانس مطبوعاتی را اعلام کرد تا اعلام کند که در حالی که شهروندان ما تحت فشار قرار گرفته اند، "در حالی که شهروندان ما در معرض حمله قرار گرفته اند"، 1000 سرباز گارد ملی و صدها پلیس دولتی را به دره ریو گراند مستقر کردند. ساکنان شکایت کرده اند که توسط سربازان دولتی به طور داوطلبانه متوقف شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. هشدار "تهاجم" آمریکایی های مرکزی از پروری، فاکس نیوز و دیگران نیز به اعضای غیرنظامیان شبه نظامی در این منطقه متعهد شده است و قول داده است که از "مهاجمان غیر قانونی غیر قانونی" محافظت کند.

با تعداد زیادی از افراد مسلح در قلم مو در ریو گراند، چیزهای فراوانی رو به رو شد. در تابستان سال 2014، عامل گشت مرزی در یک مرد مسلح در نزدیکی رودخانه در Brownsville شلیک کرد. این مرد، یک عضو شبه نظامی، به شدت از دست رفته در حال ضربه. در یک حادثه دیگر، یک افسر پلیس دولتی به اشتباه در یک گشت شبانه در یک مرکز گشت مرزی شلیک کرد.


مدت کوتاهی پس از استقرار، پری پیشنهاد دوم انتخابات ریاست جمهوری خود را اعلام کرد. او موفق به کسب آرا به اندازه کافی در جمهوری خواه اولیه، اما پس از از بین بردن تلویزیون نشان می دهد "رقص با ستاره"، او توسط Trump منصوب به اداره انرژی منصوب شد.


در ماه آوریل، Trump هزاران سرباز گارد ملی را به مرز در واکنش به کاروان دیگری مهاجر که او در Fox News گزارش داد، فرستاد. استقرار، بخشی از استراتژی "تحمل صفر" رئیس جمهور، در کنار یک سیاست جداگانه خانوادگی که جهان را با کودکان بازمانده از بازوهای پدر و مادرش پاره کرده و در بازداشت به سر می برد، گسترش یافت. حداقل هشت ایالت تحت رهبری فرمانداران دموکرات و جمهوری خواه، اعتراض خود را به سربازان گارد ملی اعتراض کردند و ضربه ای به سیاست تفکیک خانواده خانوادگی Trump که در ماه ژوئن آن را به پایان رسانده بود، رسید.


چهار ماه بعد، رییس جمهور از دولت ها دور شد، دستور داد وزارت دفاع برای ارسال نیروهای وظیفه فعال. ماتیس، اما گزارش داد که تعدادی از درخواست های بحث انگیز ترامپ را رد می کند، از جمله این که سربازان شهرهای مختلف را برای پناهجویان در امتداد مرز ایجاد می کنند و از نیروهای مرگبار علیه مهاجران استفاده می کنند. (در روز 20 نوامبر، جان کلی، رئیس ستاد کاخ سفید، "دستور کابینه" را مجاز به اعزام نیروی مرگبار برای حفاظت از اقشار مرزی در صورت نیاز امضا کرد، اما ماتیس گفت که در نهایت به او خواهد رسید تا دستور دهد.) از آنجا که بسیاری از کسانی که مستقر هستند از پایگاه های مهندسی و پایگاه کمپ دانا به نظر می رسید که ماشین آلات سنگین و جابجایی زیادی دارد، من تعجب کردم که آیا سربازان برای ساخت دیوار مرز از مزرعه فرد کواوزو استفاده خواهند کرد. اما یک سخنگوی ناتکام به من اطمینان داد که سربازان تنها موانعی موقت ایجاد می کنند، نه به طور دائمی.


دسته ها :
چهارشنبه هفتم 9 1397
X